RAZŠIRJEN PROGRAM OŠ HAJDINA ZA ŠOLSKO LETO 2023-2024
PREDSTAVITEV DEJAVNOSTI RAZŠIRJENEGA PROGRAMA OŠ HAJDINA
IME IN PRIIMEK UČITELJA | IME DEJAVNOSTI | RAZRED | OPIS |
NATAŠA ŠTUMBERGER | DRAMSKI | 5. | Spoznavali bomo osnove dramske igre, se pripravljali na deklamacije in recitacije. |
MARIJA MEKLAV | AKTIVNI POČITEK | 7. a | Naučili se bomo pravilne dihalne tehnike, spoznali ter se urili v čuječnosti. Ob tem se bomo razgibali in poskrbeli za zdravo držo, ki močno vpliva na počutje in samopodobo. Izdelovali praktične izdelke za hajdinsko tržnico. |
MARIJA MEKLAV | RAP-MIX, ZŠ | 7.-9. | Vsebine zdravja in dobrega počutja bomo povezovali s projektom Zdrava šola. |
DAMJAN KOBALE | ASTROFIZIKA | 9. | FIZIKA: Učenci nadgrajujejo temeljne standarde znanja fizike z višjimi standardi. Poudarek je na metodi samostojnega eksperimentalnega dela v skupini ter reševanju nalog za tekmovanje iz fizike. Prav tako je poudarek na načrtovanju fizikalnih poskusov in raziskovanju posameznih fizikalnih količin. ASTRONOMIJA: Priprava na tekmovanje iz astronomije: šolsko in državno – spoznavajo delovanje računalniškega teleskopa SKYWatcher GOTO na astronomskem večeru, Projekt GOCHILE : opazovanje s teleskopom na daljavo v Čilu objektov globokega neba na južni polobli ( galaksije, meglice, zvezdne kopice, planetarne meglice), -izdelava končnih fotografij |
MOJCA ORNIK ULBL | BRALNI PODVIGI | 2. B | Skupaj bomo stopili v svet branja. Delili bomo izkušnje o prebranih knjigah, osvojili bralno značko in še marsikaj zanimivega. |
ANA VURCER | CICI ZBOR | 1. | Kdor vesele pesmi poje, gre po svetu lahkih nog! Čaka nas veselo potovanje v svet glasbe. Poudarek bo predvsem na vzbujanju veselja do petja in glasbenega ustvarjanja. Razvijali bomo glasbene sposobnosti, se navajali na določene zakonitosti zborovskega petja ter s pesmijo širili dobro voljo med ljudi. |
TINA GREGOREC, TEA HORVAT, ANDREJA NOVAK, JANJA VIDOVIČ, JANJA VESELIČ, ANA VURCER, KERMAN TAMARA | DIGITALNE VEŠČINE | 1.−9. | Računalniška pismenost je dandanes že nujna kompetenca sodobne družbe. Učenci bodo nadgradili svoje znanje, spretnosti in navade za učinkovito ter uspešno uporabo sodobne računalniške tehnologije. Spoznali se bodo z osnovnimi programi za urejanje besedila v Wordu, brskali po spletu in prenašali fotografije, risali s pomočjo slikarja… Usvojili bodo kritičen odnos do podatkov pridobljenih na spletu. |
DANKA GAGIĆ, TAJA GLAŽAR | DOGOVOR JE POGOVOR 1 | 1. | Si vesel/a? Žalosten/a? Potrebuješ pogovor? S pogovorom najhitreje rešimo težave in najdemo rešitev. Vsak problem je manjši, če ga z nekom delimo. S pogovorom najdemo tudi nove prijatelje. Pogovor je lahko najbogatejše darilo! Vabljen/a, da se pridružiš našemu skupnemu pogovoru. |
KARMEN JERENKO, MAJA MAJCEN, MOJCA ORNIK ULBL, TATJANA HABJANIČ, ANA VURCER, MOJCA PURG, NATAŠA ŠTUMBERGER, VESNA MESARIČ, JOŽICA NOVAK, KATJA KOREN PETEK | DOPOLNIM SVOJE ZNANJE 1−5 | 1.−5. R | Učenci bodo odpravljali vrzeli v znanju in utrjevali že pridobljeno znanje. Z dopolnilno in dodatno razlago ter prilagojenim načinom dela bodo pridobivali in nadgrajevali temeljna znanja. Potrebuješ učno pomoč ali pa zmoreš več, mogoče se upaš spoprijeti z nenavadnimi nalogami, logičnimi izzivi? Lahko se preizkusiš tudi v učni pomoči sošolcem ali pa kateri dan opraviš manjkajoče delo za nazaj.. Če se ti pri delu kdaj zatakne ali če želiš izvedeti in delati več, si vabljen, da skupaj utrdimo, poglobimo in nadgradimo tvoje znanje. Pri pouku včasih zmanjka energije, da bi dokončali delo ali pa časa, da bi naredili še več. Pri tej uri bomo naredili vse za naprej in za nazaj in še več. Najpomembnejše je, da si bomo med seboj POMAGALI. |
BRANKA GAISER, IRENA VESENJAK, JANJA VIDOVIČ, TEA HORVAT, ANDREJA NOVAK, URŠKA HORVAT, ANJA MEDVED | DOPOLNIM SVOJE ZNANJE 6−9 | 6.−9. | Dopolnim, zmorem, lahko, vem, prosim pomoč, kako lahko to rešim … vse to so naši cilji in izzivi, ki jih bomo skupaj premagovali, brisali vrzeli in nadgrajevali znanje. Iskali bomo nove pojme, se z besedami igrali in dokazali, da znamo. Ta ura bo namenjena predvsem tistim, ki potrebujete pomoč. Pri urah DSZ bomo snov dodatno razložili in utrdili ter se igrali razne igrice, s katerimi bodo predmeti postali veliko lažji in zabavnejši. Razvijali pa bomo tudi strategije za reševanje besedilnih nalog in se pripravljali na NPZ. Učenci bodo odpravljali vrzeli v znanju in utrjevali že pridobljeno znanje na vseh področjih. Z dopolnilno in dodatno razlago ter prilagojenim načinom dela bodo pridobivali in nadgrajevali temeljna znanja. |
TJAŠA AŠANIN GOLE, BOŠTJAN MARAČIĆ, TATJANA PAČNIK | GIBANJE IN ZDRAVJE | 1.−6. | Ker je gibanje nekaj, s čimer imamo opravka vsakodnevno in je zelo pomembno za otrokov gibalni in motorični razvoj, poskrbimo, da se otroci na vadbi seznanijo, spoznajo ter izpopolnijo svoje gibalno znanje preko različnih iger na zanimiv in raznovrsten način. |
IRENA VESENJAK | SPOZNAJMO HRVAŠČINO | 9. | Predmet, namenjen učencem, ki jih veselijo tuji jeziki in želijo kaj lepega povedati ali zapisati v hrvaščini; poznavanje nove kulture, tokrat sosednjega jezika in Republike Hrvaške z vsemi njenimi posebnostmi in lepotami – poučevanje jezika na sproščen in zanimiv način – JEDAN, DVA, TRI – TO SMO MI! |
IRENA VESENJAK | LITERARNO- LIKOVNO- GLASBENA USTVARJALNICA | 6., 7. | KO USTVARJA SRCE, JE NAJLEPŠE! Za vse učence, ki iz srca radi ustvarjajo na različne načine – pišejo pesmi in zgodbe, oblikujejo kvize in križanke, rišejo, slikajo, upodabljajo, radi pojejo in igrajo, nastopajo in se zavedajo, da vse to prinaša nasmeh na obraz in srečo v srce! Ustvarjalne urice med pisanimi hodniki ali na prostem, v objemu narave … |
LAURA MAKSIMOVIĆ, HERMINA ŽURAN KNEZ | IGRE NAŠIH STARŠEV | 2. | En, dva, tri, muca miško zdaj lovi…. Je le ena izmed mnogih, ki jih bomo spoznali, se razgibali, družili in poigrali. |
TATJANA PAČNIK, BOŠTJAN MARAČIĆ | ŠPORTNI IZZIVI | 4.−5. | Igre z žogo, tudi športi z žogo, so kakršna koli igra ali šport, ki ima žogo kot del igre. Sem spadajo igre, kot so nogomet, košarka, rokomet in odbojka. Znotraj iger razvijamo gibalne sposobnosti z naravnimi oblikami gibanja, s štafetami in poligoni. Takšne igre imajo različna pravila ŠPORTE PA BOMO POPESTRILI Z RAZLIČNIMI GIBALNIMI IZZIVI Najpomembnejši cilj je razvijanje zdravega življenjskega sloga in socializacija učencev. |
DRAGICA ROZMAN | KNJIGOBUBE | 1. | V svetu pravljic se bodo dogajale nenavadne in zanimive stvari, zato se jim pridruži še ti, saj je pravljica edino MESTO, skozi katero lahko greš čisto sam in peš. |
TEA HORVAT, ANDREJA NOVAK | KREPIM MATEM. KOMPETENCE MAT | 6.−9. | Učenci bodo nadgrajevali in poglabljali pridobljena znanja iz matematike. Učenci se bodo seznanili z različnimi oblikami razvedrilne matematike in spoznali nekatere matematične igre, kot so magični kvadrati, sudoku, kakuro, … Na igriv način bodo krepili sposobnost logičnega mišljenja in pomnjenja. Spoznavali bodo zanimivosti s tega področja in se pripravljali na tekmovanja iz matematike. |
TATJANA HABJANIČ | MALI ŠEF | 2. | Prazna vreča ne stoji pokonci, pravi star pregovor. Pridruži se mladim šefom, da osvojiš osnovne kuharske veščine ter si pripraviš kakšen prigrizek, zajtrk ali posladek. Mogoče se lotimo še kakšnega, manj šefovskega opravila. |
BRANKA GAISER | MLADI VRTIČKARJI | 6.−8.R | Učenci bodo preživljali čas v naravi, poglabljali stik z naravo, se navajali na odgovorno ravnanje do narave, spremljali pot od semena do mize, spoznavali namen kompostiranja. |
KARMEN JERENKO | MLADI ČEBELARJI | 1.−9. | Naše pa čebelice, zum, zum, zum, pridne so in delovne…. Pridno nabirajo medičino in v panjih že čaka ajdov med, da ga bomo natočili v kozarčke, se posladkali in spekli slastne medenjake. Vabimo te, da se nam pridružiš tudi ti. |
DAMJAN KOBALE | MLADI TEHNIKI 4 | 4. | Učenci izdelujejo različne izdelke s pomočjo navodil in načrtov iz zbirke gradiv TEHNIKA 1. Pri delu varno uporabljajo različna orodja in pripomočke ter si razvijajo ročne spretnosti . |
DAMJAN KOBALE | MLADI TEHNIKI 5 | 5. | Učenci izdelujejo različne izdelke s pomočjo navodil in načrtov iz zbirke gradiv TEHNIKA 2. Pri delu varno uporabljajo različna orodja in pripomočke ter si razvijajo ročne spretnosti . |
DAMJAN KOBALE | MLADI MODELARJI | 6. | Učenci izdelujejo različne izdelke s pomočjo navodil in načrtov iz zbirke gradiv TEHNIKA 3. Pri delu varno uporabljajo različna orodja in pripomočke ter si razvijajo ročne spretnosti |
MARIJA MEKLAV | MLADINSKI PEVSKI ZBOR | 5.−9. | K dejavnosti vabljeni vsi učenci, ki radi pojejo in nastopajo. Pri pevskem zboru učenci razvijajo zanesljivo intonacijo, glasovni obseg, glasbeni spomin, ritmični, melodični in harmonski posluh, občutek za interpretacijo (za tempo, dinamiko…). Urijo se v kritičnem vrednotenju in ocenjevanju kakovosti izvajanja pesemskega repertoarja. |
MOJCA ORNIK ULBL | NMK | 1.−3. | Pridružite se veliki bralski skupnosti. Pri Naši mali knjižnici ne bomo samo brali in spodbujali k branju, temveč bomo z ustvarjalnimi nalogami vzgajali vseživljenjeske bralce in si širili obzorja ter spoznavali druge kulture. Da bo branje še bolj prijetno, si bomo uredili bralni kotiček, izdelali lutko literarnega junaka , ki bo skupaj z zvezkom za risbice in zapiske, obiskoval otroke na domu. |
TJAŠA AŠANIN GOLE, LAURA MAKSIMOVIĆ | NOGOMET ZA DEČKE | 6.−8. | Nogomet, ki je najbolj priljubljen slovenski ekipni šport, je odličen za rekreacijo, pa tudi zabavo s prijatelji, z družino in otroki. Poleg tega da bo redna igra nogometa poskrbela, da boste v dobri formi in da boste dobro razgibali svoje telo. Igranje nogometa pozitivno vpliva tudi na sprostitev, krepitev ekipnega duha in dobro počutje. |
TJAŠA AŠANIN GOLE, LAURA MAKSIMOVIĆ | NOGOMET ZA DEKLICE | 4.−9. | Zakaj nogomet za deklice? Ker je moštvena igra, kjer prihaja do druženja, prijateljstva, navajanja na delo v skupini, sodelovanja med enako mislečimi navdušenci za šport in ker razvija motoriko gibanja brez in z žogo. Učili se bomo osnov in pravil nogometne igre skozi in s pomočjo igre. Cilj na bo prijetno doživljanje športa. |
TJAŠA AŠANIN GOLE, LAURA MAKSIMOVIĆ | PLAYMAKERS | 2.−3. | Playmakers skozi gibanje, igro in čarobnost Disneyjevega pripovedovanja ponuja zabaven in varen uvod v učenje nogometa za 5-8 let stare deklice. Združuje najnovejše raziskave o prednostih učenja skozi igro in čarobne moči Disneyjevega pripovedovanja zgodb, da spodbuja: prijateljstvo, zdravje in samozavest, življenjske veščine ter ljubezen do nogometa. |
TATJANA PAČNIK | ODBOJKA | 6.−9. | Mala odbojka je prilagojena odbojkarska igra. Skozi igro učenci pridobivajo različna športna znanja, razvijajo samozavest in vztrajnost. Igralne aktivnosti so naravnane tako, da se učenci med vajami počutijo veseli, zadovoljni ter razvijajo in utrjujejo ekipni duh in pripadnost šoli. Najpomembnejši cilj je razvijanje zdravega življenjskega sloga in socializacija učencev. |
TJAŠA AŠANIN GOLE | GIMNASTIKA | 1.−5. | Gimnastika je individualne šport in je osnova za vse nadaljnje športe saj da posamezniku izjemen občutek zavedanja lastnega telesa. Učenke in učenci se bodo naučili in utrdili osnovne prvine talne gimnastike, spoznali tekmovalna orodja, prvine akrobatike, skoke na MPP. |
BOŠTJAN MARAČIĆ | KOŠARKA | 7.−9. | Učenci bodo utrjevali in nadgrajevali svoje znanje, spoznavali različne oblike igranja, tehnično-taktične prvine, različne oblike meta na koš, pravila igre, znaki sojenja. |
MAJA MAJCEN | OTROŠKI PEVSKI ZBOR | 2.−4. | V otroškem pevskem zboru bodo učenci 2., 3. in 4.razreda prepevali ljudske in umetne pesmi. Učili se bomo pravilnega dihanja, vokalne tehnike, kako priti na oder… Nekaj krat bomo stopili na oder in se učili pevskega nastopanja. Čaka nas veselo potovanje v svet glasbe, pesmi in petja. |
HERMINA ŽURAN KNEZ | PLESNI ŽIVŽAV 5 | 5. | Ker je ples vrsta izražanja, umetnosti, zabave in govorica telesa, ki se izraža skozi ritem glasbe, bomo skozi gibanje ustvarjali zadovoljstvo učencev. Skozi ples bomo spoznali tri vidike, ki opredeljujejo ples in sicer šport, umetnost in zabava. Spoznali bomo različne stile in zvrsti plesa, se pri tem zabavali in učenci bodo imeli priložnost ustvarjati plesne točke za šolske prireditve in predstave. |
HERMINA ŽURAN KNEZ | USTVARJANJE Z GIBOM | 6.−8. | Učenci ustvarjajo ritem, gibe, se urijo v motoriki, spominu, ustvarjajo, se sproščajo in zabavajo ter s tem aktivirajo še mnoga druga področja. Redna telesna dejavnost je ključna za skladen razvoj, zdravje, dobro počutje otrok in mladostnikov ter njihovo kakovostno življenje. Z ustvarjalnim gibom in gibalno improvizacijo učenci izražajo svoja razpoloženja, občutke, misli, mnenja, doživljanje notranjega in zunanjega sveta. |
HERMINA ŽURAN KNEZ | ŠOLSKI PLESNI FESTIVAL | 4.−9. | Plesna zveza Slovenije želi s projektom ˝Slovenija pleše˝, kamor sodi tudi ˝Šolski plesni festival˝, ki poteka v okviru šolskih športnih tekmovanj Zavoda za šport Slovenije, ozavestiti ples kot del kakovosti bivalne kulture in skozi ples promovirati gibanje za zdrav način življenja in spodbujati zdrav življenjski slog. ŠPF vključuje tiste plesne zvrsti, ki so med mladimi v današnjem času najbolj popularne, s katerimi se enačijo, jih jemljejo za ˝svoje˝. Vsako šolsko leto se izdelajo nove plesne koreografije primerne za vsako starostno kategorijo posebej. ŠPF je namenjen prav vsem učencem, ne glede na starost, spol in njihovo plesno predznanje. |
TATJANA HABJANIČ | ABC ŠIVANJA | 7.−9 . | Ti je odpadel gumb s srajce ali pokvarila zadrga na najljubših hlačah? Potrebuješ darilno vrečko iz blaga ali želiš skrajšati/podaljšati kos oblačila…Pridruži se nam in spoznaj osnove šivanja z roko in šivalnim strojem. |
JANJA VESELIČ, BRANKA GAISER | RAZMIŠLJAM PO NEMŠKO | 3.−6. | Na zabaven in sproščen način bomo s pomočjo pesmic in zgodbic, skozi pogovor, dialog in igro vlog ter ob uporabi različnih iger spoznavali nemški jezik. Poudarek bo na ustni komunikaciji in slušnem razumevanju. Obravnavali bomo teme, ki se tesno povezujejo z našim vsakdanom. Praznovali bomo rojstne dneve, božič, materinski dan, veliko noč itd. Cilj pouka je vzpodbuditi zanimanje za nemški jezik. Pouk nemščine bo potekal na zabaven in sproščen način, pogosto z metodo igre, z igro vlog, s sodobnimi mediji in z drugimi oblikami dela, ki spodbudno vplivajo na usvajanje jezika. Poslušanje, spraševanje, odgovarjanje, dopolnjevanje so dejavnosti, ki jih učenci opravljajo z govorom, s petjem, z gibanjem ali likovnim izražanjem. |
TATJANA LUKOVNJAK | RAP MIX ENGLISH CLUB | 8.−9. | Učenci bodo nadgrajevali in poglabljali pridobljena znanja iz angleščine. Veliko bo problemsko zasnovanih nalog. Na urah bodo reševali naloge višje taksonomske stopnje, brali krajša in daljša literarna besedila v angleščini in se pripravljali na tekmovanja. Ogromno bo samostojnega učenja ter priložnosti za razvijanje veščin sporazumevanja. |
VESNA MESARIČ, NATAŠA ŠTUMBERGER | S KOLESOM NA CESTI | 5. | Pripravljali se bomo na varno vožnjo s kolesom. Po pripravah bo sledil teoretični in praktični del izpita. Po uspešno opravljenem izpitu boš lahko samostojno kolesaril/kolesarila kamor te zanese pot. |
TAJA GLAŽAR | SKRBIM ZASE IN ZA DRUGE 1 | 1. | Skozi leto boš skrbel/-a za svoje učenje, gibanje in bonton. Če boš ob tem še prijatelju pomagal, si zmagal! |
TAJA GLAŽAR | SKUPAJ ZMOREMO 1 | 1. | Veš, da več glav več ve? Veš, da skupaj zmoremo in naredimo več? Pridruži se in se nauči vztrajati, pomagati in biti uspešen, tako bodo vsi izzivi mala malica. |
JOŽICA NOVAK | SPRETNI PRSTI | 4.−6. | Ali vaši prsti pridno ustvarjajo? Pridite in se preizkusite v novih tehnikah ali pa izboljšajte to, kar že znate. Kvačkanje, pletenje, šivanje, vezenje, prepletanje, izdelava nakita iz različnih materialov,…. Tehnik je veliko, izdelovali pa boste tisto, kar vam je najbolj všeč in kar vas najbolj sprošča. Vodilo bo ponovna uporaba materialov; RECIKLIRANJE. Začeli bomo z osnovami šivanja. |
JOŽICA NOVAK | MLADI KREATOR | 4.−6. | Tisti, ki ste radi unikatni in imate nove ideje, pridite, da se naučite te ideje izpeljati. KREIRALI bomo modne dodatke, oblačila in različne druge uporabne predmete. Osvojili boste ročne spretnosti, med njimi udi šivanje s šivalnim strojem. |
JOŽICA NOVAK | STARI OBIČAJI | 6. | V obilici dobre volje bomo pokukali v čas, ko so vaše prababice bile vaših let. Naučili se boste nekaj osnovnih plesov, spoznali nekaj otroških iger in oblekli otroška oblačila, kot so jih v otroštvu nosili pradedki in prababice. Izdelali bomo tudi kakšno igračo ali preprost glasbeni instrument. |
MAJA MAJCEN | ŠOLSKA SKUPNOST UČENCEV | 3.−9. | Vsak oddelek od 3. do 9.razreda izbere svojega razrednega predstavnika/co in namestnika/co. Predstavniki se bodo redno srečevali na sestankih šolske skupnosti, kjer bodo podali svoje ideje, pobude in predloge, povezane z delom na šoli. Pogovarjali se bomo o interesih učencev, morebitnih težavah in prednostih šole ter o prihodnosti naše šole. Skupaj bomo gradili dobro šolsko klimo. |
JANJA VIDOVIČ, IRENA VESENJAK | TEK MED VRSTICAMI | 6.−9. | Včasih smo tako hitri, da prehitevamo sami sebe, a vendar se bomo tokrat ustavili med vrsticami izbrane literature, ki nam bo odprla nove poglede, dala širino in globino ter nas popeljala v magične svetove. Letos bomo raziskovali pripovedništvo. Ure bomo posvetili popotovanju po zanimivih literarnih svetovih; branju, literarnemu ustvarjanju ter uživali ob spoznavanju zanimivih slovenskih pripovednikov. |
JANJA VIDOVIČ, IZTOK MILOŠIČ | TURIZMU POMAGA LASTNA GLAVA | 7.−9. | V sklopu Turistične zveze Slovenije se bomo tudi letos prepustili novim nalogam, ki nas čakajo ob raziskovanju teme raziskovalna naloge. 38. državni festival Turizmu pomaga lastna glava bo potekal na temo OKUSNI ZAKLADI: Lokalni kulinarični spominki s trajnostnim pridihom Staknili bomo glave, prevetrili možgane in napisali najboljši scenarij za predstavitev končnega izdelka. |
VESNA MESARIČ | UČIM SE SAMOSTOJNO | 5. | V 5. razredu ste že pravi učenjaki, vešči samostojnega učenja. Da bi bili še bolj uspešni in samostojni pri učenju, bomo skupaj razvijali odgovornost za svoje učenje in učenje drugega, si med seboj pomagali, odkrivali svoje interese in talente, raziskovali in razpravljali ter tako postajali vedno bolj spretni, ustvarjalni, vedoželjni… |
HERMINA ŽURAN KNEZ, JANJA VESELIČ, DANKA GAGIĆ | USTVARJALNI POPOLDAN | 2., 3., 6. | Imaš spretne prstke? Potrebuješ samo različne materiale in pripomočke in ustvarjanje se lahko prične. Ustvarjalnost kot veliko gonilo napredka posameznika in družbe bomo poskušali doseči skozi spodbujanje inovativnosti in lastnih želja po ustvarjalnosti učencev. Seveda bomo pri tem sledili ciljem in načrtom šole, posameznih razredov in učiteljev, projektov, letnih časov in potrebam kreativnosti v učilnicah. Kaj je boljšega kot igra in ustvarjanje po otroških željah? Mogoče edino kepica sladoleda ali pa domača marmelada. Če rad/a ustvarjaš, rišeš, barvaš in izdeluješ se nam pridruži pri ustvarjalnem popoldnevu, ki ga bomo namenili ustvarjanju z različnimi umetnimi in naravnimi materiali, krepili domišljijo in izboljševali svoje motorične spretnosti. Ob lepih, sončnih dneh pa popoldne preživeli tudi ob raznolikih igrah na prostem. Takoj za tem pa to, da se lahko otroci med sabo družite, pogovarjate, skačete, lovite, skrivate, smejite in razvijate vašo domišljijo ter sklepate nova prijateljstva. |
ANA VURCER, HERMINA ŽURAN KNEZ, TINA GREGOREC, DANKA GAGIĆ | VEM, KAJ JEM 1−4 | 1.−4. | V času pouka nam kdaj ponagajajo trebuščki, zato bomo z veseljem stopili do najbolj dišečega prostora v naši kuhinji. Učencem bomo predstavili pomen pravilnega prehranjevanja, bonton pri prehranjevanju, ločevanje odpadkov ter kakšen je lahko njihov doprinos k zmanjševanju zavržene hrane, ki pesti celi svet. |